-->

Monday, December 19, 2011

MID sem break semakin hampir :)


                                     Assalamualaikum !
                                                                                 peace (,")

Hye readers ! have a great morning today . siyesly ! perasaan membuak buak nak balik semakin hampir  . macam gunung merapi nak meletus pulak . HAHA . Citer nak massyuukkk je kan . 3 minggu di bumi Beting memang membosankan . aku terpakse korbankan masa lena aku sebab nak kutip COP aktiviti . Ciss ! untung la sapa yang da abis sem tahun depan . tak payah nak susah susah join aktiviti sana sini . Kak Husna tak payah nak riak sangat la erk . sepak laju2 kang . :)

tak sabar nak buat TUTORIAL account yang berhelai helai , tak sabar nak hantar assignment yang melambak after mid sem break , tak sabar nak ganti kelas yang banyak cancel , lab report lagi ,tak sabar nak QUIZ and TEST after mid term nie .


FUH ! botak kepala aku naik sem nie . HAHA . memang tak la kan yang nie yang aku tunggu , tunggu kan :(  for ur information memang cuti nie aku tak kan kuar sangat la kan . setakat SHOPPING samapai petang tu biasa la kan . jenjalan stalk cter baru kat KIARA itu perkara biasa . HAHA . What the heck lu ? bilo maso ekau nak buek kojo . Tak sabar nak lenjan kete Cik Ramli balik sem nie . Al maklum la aku nie pinjam PTPTN je memang tak mampu laei nak boli keto . :D

tak sabar nak jumpa koraanngggg ! DEQAI , AWIE , DODOT , GENDOT , KAKCIK . nak pelok cium cium korang lagi . Eeeeuuuwwww ! geli la sampai tahap tu sekali . susah nak jumpa semua sekali . mesti ade yang tak lengkap . ape2 pon cuba melengkapkan diri anda , kerana anda mampu mengubahnya .

that ALL for today  . :)  jom layan gambar zaman muda2 dulu .


pendengki paling disegani :)
kalau tak cari pasal ngan aku tak sah .

selalu kena baham dengan aku . jangan mimpi kau nak bangun lambat lagi kalu aku ade . HAHA .

almost miss THREE OF YOU . 



DARI KIRI : Awie , Dodot . Kak kecik :D

DARI KIRI : KAKCIK , DEQAI , GENDOT , AKU ler .



DIA lah yang sentiasa merindui kalian semua :)








No comments:

Post a Comment

- Assalamualaikum .
- sila tinggalkan comment anda disini yea . :)
SATU pon jadi ler . HAHA .