-->

Wednesday, November 9, 2011



hai sume . Hari nie ape pon tak  buleh tau . tension ! mention aku dibuek eh . kau nak tau tak sebab pe aku jadi camnie ? sebab kau la 
 BLOG ! 

Kerana kau aku kena buat blog baru . sedih la gak aku dibuek eh . mane taknyer . manyak kenangan manis + pahit + masin + payau wa dalam blog tue . .
sehari suntuk aku bersengkang mata * nampak benau tipunye * nak bagi cantik ini blog . uish ! tapi nie je la sekadar yang mampu eden buek . :)

buat mase nie biar simple tapi padat dengan info .
credit to
 http://www.lyssasecret.com/p/tutorial.html  . 
because of her i can upgrade my new blog . .
 kalau xdo tutorial tu memang aku malas ar nak berblogging laei .
* memang tak la kan aku nak ingat step by step nak cantikkan situ sini  sanun sume tu .
btw 
WELCOME TO MY NEW BLOG.
don't forget to follow me bebeh !
if u follow me i follow u as soon as YES !
 HAHA .



hiasan semata - mata ! HAHA .



No comments:

Post a Comment

- Assalamualaikum .
- sila tinggalkan comment anda disini yea . :)
SATU pon jadi ler . HAHA .