-->

Thursday, November 10, 2011

PenghapusKebosananku !



Hai semua .  * eeeuuuuwww ! geli je aku nie *
pejam celik , pejam celik dah nak abis cuti sem . rase tak puas hati je dengan UITM nie . bagi la cuti lame sikit . 
*akha . macam la UITM nie bapak aku punya kan .*
alhamdullillah , result pon dah keluar n still macam sem lepas .
HAHA .
cuti kali nie bosan jugak la sebab geng seangkatan denganku takde . tapi ape yang best cuti kali nie takde sape yang bule kacan aku tengok tv . 
HAHA . * Gelak orang kaya *
lopeh nie tak dapek la nak mandi lambat , nak terajang sofa sebab tension tengok soffiya or nak tahan kencing sebab nak dengar panggilan hanget HOTFM sampai habis !
takde lagi suara mendayu - dayu macam nie " bilo nak sembahyang nie ? gasak tengok cito tu jo bilo nak sudah eh . "
this sem aku duduk umah sewa , harap sangat dapat tengok slot yang buat aku jadi gilaks dapat tengok .
tapi yang mane siang tu memang tak la kan .


 jom terjah slot PenghapusKebosananku di tv3 :



tamat sudah . tapi still tak puas hati kenapa soffi tak kahwin dengan ilyas ?


dah habis jugak ! tak penah miss pon tau .


motif tengok citer  nie : hero encem ma ! HAHA . jangan tanya aku kalu naik sem aku tengok ke x . :(



tolong la madam/miss/sir . . jangan buat kelas selasa malam . kalau da abis madam/miss/sir nak buat smpai kul 12 pon takpe . HAHA .

gelak sampai guling2 tengok cite nie .

still baru lagi . not bad la kalu ade ADI PUTRA . baru nak amek feel dulu .







No comments:

Post a Comment

- Assalamualaikum .
- sila tinggalkan comment anda disini yea . :)
SATU pon jadi ler . HAHA .