-->

Wednesday, January 25, 2012

Demam ? damn !

                                     assalamualaikum : D

Hari nie tanggal 25. Jan . 2012 .alhamdulillah semua test and kuiz berjalan seperti yang dirancangkan . tapi demam yang datang nie tak dirancang pulak . Damn ! aku paling tak suka bila demam melanda macam TSUNAMI kat dirin aku . bila aku demam memang sume benda aku malas nak buat . Esok ade Quz . OMG ! Aku memang suka study last minutes . Kenapa tine nie la nak kuiz , time nie la nak test , time nie la nak demam , time nie la nak clash ! Opss , terlajak sudah . HAHA .

Camnie la bila kita da terlalu sayangkan someone . sume benda jadi tak keruan . kentot pon tak henti2 kalau CLASH nie . mungkin aku tak penah gadoh dengan Art that's y aku jadi demam nie . Sumpah ! aku rindu sesangat kat kau . sehari tak tak call kau menitis air mata aku .  takde sape nak teman aku tido , takde sape nak wish good luck bila aku ade test . before nie kau akan tunggu aku tido baru kau letak phone . caring sangat sebab tu aku sayangkan kau .

sekarang jiwa aku kacau sebab takde kau . Ok fine ! aku tau kekadang aku nampak hapy je dengan kengkawan tapi sekarang tak macam dulu . I'm so sorry guys , i need someone to be my side and give me time to forget all my memories with him . but i can't ! .

Ya Allah , berikan lah aku kekuatan untuk menghadapi semua dugaanmu ini . Sesungguhnya aku tidak kuat seperti orang lain . Art , aku tau kau mesti akan baca ape aku tulis nie . aku nak kau tau yang aku masih sayangkan kau seikhlas hati aku . dan tak penah ada penganti di dalam hati aku nie .cukup la sampai sini je . makin aku taip makin mengalir macam air terjun air mata aku nie . KBai .

rindu DIE :( :(



No comments:

Post a Comment

- Assalamualaikum .
- sila tinggalkan comment anda disini yea . :)
SATU pon jadi ler . HAHA .