-->

Wednesday, November 23, 2011

sedih tak tau nak cakap ape !



Fuh ! baru hari ke- 3 pada sem 3 nie dah macam2 berlaku . poning palo den . kenapa aku rase lain sangat hari nie ? mungkin sebab die nak quit kot . Ya Allah , mengapa setiap pertemuan itu pasti ade perpisahan ? Aku tak dapat bayangkan kalau satu geng bas sekolah dengan kau dapat tau yang kau nak quit . walaupon baru je rapat dengan kau sem lepas tapi aku dapat rasekan gembira bersama kau . mungkin dengan ade nya perpisahan ini dapat menjadikan aku lebih bersemangat or tak ?  
kau rase bole tak kalau kau tak pegi ? HAHA . 
kau tak sayang ke kawan2 kita ?
kau tak sayang ke DPIM ?
kau tak sayang ke G4 yang kita bina selama 3 sem nie ?
sumpah tau ! bila aku dengar kau nak quit hati aku sentapp beb !
kalau kau pegi sape nak golak gile2 dengan aku ?
sape nak cakap nogori dengan aku ?
sape nak satu geng dengan aku bila gaduh dengan ustad ?
sape nak ajar aku akaun sem  nie ? 
kalau la kau bace post nie aku harap kau dapat bagi jawapan sebelum kau pegi .
aku sedih sangat macam mane zurina tinggalkan kita dulu .
aku dah tak tau nak taip ape lagi .
hati aku sedih sangat hari nie .
tambah2 plak mondong jo sepanjang hari nie .
kalau aku ade buat salah dengan kau aku mintak maaf banyak2 k .
aku doakan kau berjaya bilo kek tompek baru nati .
take care yea sayangku !

INSYAALLAH aku ingat pesan kau tadi sampai bila2 :
-  buat passyear jangan membaca je .
- carry mark mesti tinggi .
-bia sume b tapi jangan ade c . HAHA .


i will miss u kakyong jolobu ! HAHA .

Mula2 zurina , sekarang nie kau plak . lepas nie aku kot .

2 comments:

  1. ya allah....
    sumpah aku ckp sedih gile nk tnggal korang.. aku ase g4 the best place tok aku....harap korang akan sentiasa success kat cnie.. luv u all.... hope kte jmper lain kali..

    ReplyDelete
  2. btw . i wish u luck at new place , new environment . lopeh nie xdo tanam2lagi da . jgn risau yo .

    ReplyDelete

- Assalamualaikum .
- sila tinggalkan comment anda disini yea . :)
SATU pon jadi ler . HAHA .