-->

Sunday, December 4, 2011

three in one entry

hai guys ! sorry coz lame tak update entry baru . ape bole buat kalu bz kan . sumpah tak tipu . btw aku nak ucap congrates kat diri aku sendiri sebab da lulus lesen kete . ok fine ! aku tau lesen aku baru n lesen korang da lapok kan ! saje nak menganjing aku kan . It's ok , aku meme suke pon orang menganjing aku . credit to my beloved dad coz support me everything and trust me . mase mule2 ayah suruh amek lesen tu memang aku takot gak la . biase la bekas racer kampung pisang . HAHA . jalan yang sedia ade aku tak gunakan pon , jalan baru gak aku nak buat . Okeh HABIS cter lesen .


      
 next story , semalam aku balik umah . kfine , aku bahagia sangat sebab disaat orang lain sedang sengsara dengan LDK but aku bole tergolek2 kat umah sepupu . HAHA . Thanx pada sape yang tolong meng'tick name aku . next sem aku tolong korang plak yup ! aku tak tau la nape bila aku balik kampung semalam mcam aku nie orang baru je . aku jadi pendiam plak . cett ! itu bukan aku la tu . wah ! aku tengok semua sepupu aku da besar . entah la , mungkin banyak sgt kot habis mase dgn family belah ayah . but jgn risau k , i'm still remember u all even time raye je jumpa . lame jugak la kat sane . habis sume cter da keluar .




next , pagi nie bangun awal sebab ade LDK sesi bergrouping plak . memang best la kan dapat 1 group dengan skuad rusa . bangge seyh jadi anak orang nogori nie . terase dalam BK tu kami yang punya je . mule2 malu nak bersuara , bila da kenal , perbualan pon semakin rancak , gelak pon semakin besar sampai lupo den matlamat LDK nie . puuihh ! fokus la sangat kau kan . leko dek upgrade fon je . macam2 dapat hari nie . nie sume keje fanna . mgajar aku bukan2 tentang XPERIA X8 . Thanx yup . tapi tak sempat nak snap pic banyak sangat coz bateri become low ! HAHA . that's all for today . jom terjah gambar plak . 



bole pandang2 , duduk regang2 . .


berdua lebih baik . .





my big family . . lov them damn much !

model kami mase LDK .
tema : AIM

manda yang gendot but still comel . HAHA .


No comments:

Post a Comment

- Assalamualaikum .
- sila tinggalkan comment anda disini yea . :)
SATU pon jadi ler . HAHA .